חברים ותומכים יקרים
של קונסרבטוריון הסדנה ירושלים

קונסרבטוריון הסדנה ירושלים הינו אחד ממוסדות החינוך המוזיקליים המובילים בישראל. אנו מציעים חינוך מוזיקלי מן המעלה הראשונה ועובדים עם חלק מן המוזיקאים המוכשרים ביותר בישראל.
קהילת התלמידים הינה לב ליבו של המוסד שלנו. אנו שואפים להעניק לתלמידינו תכנית בנויה אישית שתשקף את הכישרונות הייחודיים, את תחומי העניין ואת היכולות של כל אחד ואחת מהם. תכנית הלימודים המאתגרת והעשירה מלווה תמיד בתמיכה אישית ומקצועית של צוות הקונסרבטוריון לכל אורך תקופת לימודיהם אצלנו.
אנו עובדים קשה בכדי להכיר כל תלמיד ותלמידה באופן אישי. ככל שתלמידינו מתקדמים ומתפתחים מבחינה מוזיקלית, אנו בוחנים מחדש שוב ושוב ומשנים את תכנית הלימודים במטרה למקסם את הלמידה וההתפתחות שלהם.
את הילדים והנוער המצטרפים לביתנו המוזיקלי אנו מעודדים לחלום בגדול ומלווים אותם לכל אורך התהליך; אנו דואגים שיקבלו חינוך מהמוזיקאים הטובים ביותר ופועלים באופן מירבי בכדי להרחיב ולהעשיר את חוויות הלימוד שלהם באמצעות תכניות מיוחדות שאנו מציעים.
בנוסף לשיעורים הפרטניים משתתפים תלמידי הסדנה בפעילויות העשרה כגון נגינה בהרכבים, תזמורות, שיעורי תיאוריה, כיתות אמן וסדנאות. אנו מעודדים את תלמידינו להתייחס לפעילויות אלה כחלק אינטגרלי בחינוכם המוזיקלי.
המטרה המרכזית של הקונסרבטוריון הינה לחנך את הדור הבא של המוזיקאים ואוהבי המוזיקה בישראל, אך באותה המידה אנו מחויבים ליצירת בית מוזיקלי חם לתלמידנו ולמורינו. כל בני משפחתנו המורחבת – תלמידים, סגל מורים, צוות מנהלי ומשפחותיהם – מקבלים אצלנו סביבה תומכת, מקבלת ופתוחה.
בעיר כה מורכבת – ולפעמים אף מתוחה – כמו ירושלים, אנו חשים גאווה רבה להכיל את המגוון הרב שבסגל המורים ובקהילת תלמידים שלנו. אנו מגייסים באופן אקטיבי ומקבלים בלב פתוח את המגוון האנושי שיש לירושלים, עיר כה מיוחדת זו, להציע. דתיים וחילונים, יהודים וערבים, עולים חדשים או מבוססים, משפחות מכל המעמדות הכלכליים-חברתיים, צעירים בסיכון וילדים עם צרכים מיוחדים – כל אלה מהווים חלק אינטגרלי בפסיפס האנושי שלנו.
אני מאמינה כי למוזיקה יש את הכוח ליצור סוגי קשרים שיכולים להתעלות מעל פוליטיקה ומעל פערים חברתיים. תלמידינו מתכניות המוזיקה לילדים מן הקהילה האתיופית ולילדים עם צרכים מיוחדים מקבלים את כל התמיכה לה הם זקוקים בכדי להשתלב בצורה מלאה בין תלמידינו ולהגיע לרמת מצוינות מוזיקלית. אנו אסירי תודה לכל משפחות תלמידינו, לחברינו ולתומכינו, המאפשרים לנו ליצור סביבת לימודים כה ייחודית.
אני מזמינה אתכם לגלות עוד על הסדנה ולהפוך לחלק מהקהילה שלנו על ידי הגעה לקונצרטים שלנו, ביקור במוסדנו, הרשמת ילדיכם ללימודי מוזיקה אצלנו – ועל ידי צפייה באתר האינטרנט שלנו.

שלכם,
לנה נמירובסקי-ויסקינד.